Obchodní podmínky

 

Obchodní podmínky

Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1.1.2014 a jsou v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník v platném znění.


Ceny a zboží

Provozovatel internetového obchodu firma Vojtěch Kulhánek s.r.o. (dále jen provozovatel) je plátcem DPH. Veškeré ceny uváděné na stránkách internetového obchodu provozovatele jsou uváděny s DPH. Veškeré zboží nabízené prostřednictvím internetového obchodu je standardní kvality a je na něj poskytována plná záruka dle platných legislativních předpisů a dle záručních podmínek výrobce.
[nahoru]

Vyřízení objednávky

Potvrzení objednávky

Po obdržení Vaší objednávky ověřujeme, zda je zboží k dispozici a nejpozději druhý pracovní den Vás kontaktujeme, objednávku potvrdíme a dohodneme se na nejvhodnějším způsobu doručení zboží. Do našeho e-mailového potvrzení můžete objednávku bez jakýchkoliv poplatků zrušit.
[nahoru]

Dodání zboží

Zboží zasíláme prostřednictvím přepravní služby DPD a Českou poštou po úhradě platební kartou (VISA, VISA Electron, Mastercard, Maestro), bankovním převodem nebo na dobírku. V případě využití možnosti nákupu na splátky ESSOX jsou využity služby České pošty nebo přepravní společnosti DPD. K odesílanému zboží přikládáme daňový doklad (fakturu) a potvrzený záruční list (u nákupu jízdních kol a šicích strojů). Veškeré objednané zboží je možné vyzvednout a uhradit v našem kamenném obchodě na adrese: firma Vojtěch Kulhánek s.r.o., tř. Karla IV. 662, 500 02 Hradec Králové, tel. 495 220 411.
[nahoru]

Platební podmínky

Na dobírku, platební kartou (VISA, VISA Electron, Mastercard, Maestro) nebo bankovním převodem – přepravní službou DPD nebo Českou poštou (balík do ruky)
Objednané zboží Vám bude zasláno přepravní službou DPD nebo Českou poštou. Platba zboží bude provedena u zákazníka (v případě dobírky) nebo platební kartou či bankovním převodem. Způsob doručení zboží přepravní službou nebo Českou poštou vyžaduje, aby na uvedené adrese byl přítomen zákazník nebo osoba oprávněná k převzetí zásilky přes den k zastižení. Možnost telefonního vyrozumění pracovníkem přepravní služby při rozvozu zboží zaručuje lepší komunikaci se zákazníkem. Zboží je přepravní službou doručováno do dvou dnů od odeslání.

Na splátky ESSOX – přepravní službou DPD nebo Českou poštou.
Objednané zboží Vám bude zasláno přepravní službou DPD nebo Českou poštou. Na splátky lze pořídit pouze zboží, jehož hodnota přesáhne 3 000,- Kč. U tohoto způsobu platby je nezbytné vyplnit smlouvu on-line, odeslat kopie potřebných dokladů a podepsané úvěrové smlouvy. Termín dodání zboží Vám bude oznámen e-mailem nebo telefonicky po obdržení všech předepsaných dokladů. Detailnější informace o splátkovém prodeji najdete zde. Vzhledem k tomu, že na splátky lze zakoupit pouze zboží nad 3 000,- Kč, neplatíte ani poštovné ani balné.

U zboží v hodnotě nad 2.000,- Kč neúčtujeme cenu poštovného v rámci České republiky

U zboží v hodnotě do 2.000,- Kč účtujeme poštovné následovně:

  • při platbě hotově při převzetí osobně na provozovně (v HK) – Kč 0,-
  • zaslání v rámci ČR Kč 100,- (platba kartou nebo převodem na účet)
  • zaslání v rámci ČR na dobírku Kč 120,-

V případě zaslání zásilky na Slovensko účtujeme poštovné u jakékoliv ceny zásilky následovně:

  • zaslání v rámci SR Kč 290,- zaslání v rámci Slovenska platba kartou – dopravce DPD

Jiný druh platby nelze vzhledem k převodům směnných kurzů EUR/CZK zajistit.

Balné neúčtujeme.
[nahoru]

Převzetí zboží

Příjemce zboží (zákazník) má při přejímání zásilky povinnost překontrolovat neporušenost obalu a zda-li zásilka nevykazuje zjevné vady poškození. Zákazník by měl ve svém vlastním zájmu překontrolovat správnost dodaného zboží a v případě nesrovnalostí převzetí zásilky odmítnout, či dopravce požádat o doručení zboží další pracovní den a v mezidobí problém konzultovat s provozovatelem. V opačném případě se vystavuje nebezpečí zbytečných průtahů při řešení případného problému. V případě zjištění poškození či jiné nesrovnalosti po převzetí zásilky je zákazník povinen neprodleně kontaktovat provozovatele internetového obchodu. Nepřijme-li zákazník objednanou zásilku, způsobí tím provozovateli škodu (dopravné, poštovné a balné), která bude následně vymáhána občansko-právní cestou.
[nahoru]

Storno objednávky

Storno ze strany zákazníka

Storno objednávky ze strany kupujícího je v souladu se zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Jako zákazník máte právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.  Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. V případě odstoupení od smlouvy, ponese zákazník (spotřebitel) náklady spojené s navrácením zboží na adresu: Vojtěch Kulhánek s.r.o., tř. Karla IV. 662/16, 500 02 Hradec Králové (§1820 odst. 1 písm. g). Rozhodne-li se kupující pro odstoupení od smlouvy ve 14ti denní lhůtě ode dne převzetí zboží (§1829)  doporučujeme zboží vrátit úplné, tj. včetně dodaného příslušenství, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, pokud možno v originálním obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém kupující zboží převzal. Tj. v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dnů od převzetí plnění, by měl kupující (spotřebitel) prodávajícímu vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno či spotřebováno), musí kupující (spotřebitel) poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na kupujícím (spotřebiteli) právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající kupujícímu (spotřebiteli) v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu. Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.

Právo na odstoupení od smlouvy kupující (spotřebitel) v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku nemá zejména, v případě smluv:

  • na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele,
  • na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
  • na dodávku zboží, které bylo upraveno podle přání zákazníka (spotřebitele) nebo pro jeho osobu (metrové zboží).
  • zboží pořízené na leasing nebo splátkovým prodejem.

Zboží nesmí být prodávajícímu zasláno na dobírku!

Současně se zbožím doporučujeme zaslat vyplněný "Formulář pro vrácení zboží (odstoupení od smlouvy)". Tento formulář naleznete na našich stránkách na www.vseprositi.cz/formulare-ke-stazeni.

Odstoupí-li zákazník (spotřebitel) od smlouvy ve 14ti denní lhůtě, vrátí mu provozovatel internetového obchodu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy (tj. převzetí zboží v místě sídla provozovatele) všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání zboží, které od něho na základě smlouvy přijal. Peněžní prostředky vrátí provozovatel na bankovní účet, který mu zákazník (spotřebitel) sdělí ve formuláři, který je k dispozici na www.vseprokolo.cz/formulare-ke-stazeni. V případě, že zákazník (spotřebitel) uhradil zboží platební kartou, provozovatel provede refundaci platby zpět ve prospěch jeho platební karty bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy (tj. převzetí zboží v místě sídla provozovatele).

Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě smlouvy, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky. Případné spory mezi kupujícím a prodávajícím lze řešit také mimosoudní cestou. V takovém případě kupující (spotřebitel) může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz. Prodávající se zavazuje usilovat přednostně o mimosoudní řešení sporu s kupujícím, pokud je kupující neodmítne.

Storno ze strany provozovatele obchodu

Provozovatel má povinnost vyřídit závaznou objednávku a odeslat objednané zboží na  adresu v této objednávce uvedenou do pěti pracovních dnů od přijetí objednávky, v případě  platby předem na účet do tří pracovních dnů od přijetí platby. Pokud je v popisu zboží  uvedena delší dodací lhůta, je u objednávky obsahující toto zboží závaznou lhůtou vyřízení  tato uvedená lhůta. Pokud je v popisu zboží  uvedeno „není skladem“, provozovatel informuje zákazníka o předpokládané dodací lhůtě a domluví termín doručení. Provozovatel si vyhrazuje právo odmítnout vyřízení objednávky, pokud je  zadaná  doručovací adresa zjevně pochybná. Toto sdělení o odmítnutí objednávky bude zasláno zákazníkovi na jeho e-mailovou adresu.
[nahoru]

Výměna zboží

V případě, že požadujete výměnu zboží (např. jinou velikost, jinou délku či rozměr), zašlete zboží k výměně na naši adresu: Vojtěch Kulhánek s.r.o., tř. Karla IV. 662, 500 02 Hradec Králové spolu s vyplněným formulářem, který naleznete na našich stránkách www.vseprositi.cz/formulare-ke-stazeni. Obratem po přijetí Vaší zásilky Vám na naše náklady zašleme vyměněné zboží, pokud bude skladem. (V případě, že zboží již nebude dostupné, vrátíme Vám částku za vrácené zboží na Váš bankovní účet.) Náklady na zaslání vyměněného zboží zpět na Vaši adresu neseme jako provozovatel internetového obchodu ze svého. Dopravné za zboží k výměně od Vás zpět na naši adresu nesete jako spotřebitel ze svého (podle §1820 odst. 1 písm. g).
[nahoru]

Záruční podmínky a reklamace

Zákazník je povinen dodané zboží prohlédnout bez zbytečného odkladu a o zjištěných vadách do 3 dnů informovat provozovatele. Oznámení o zjištěných vadách musí zákazník učinit u provozovatele písemně (e-mailem) nebo telefonicky ve lhůtě do 3 dnů od převzetí zboží. Veškerá destrukční poškození zboží, jakož i povrchových úprav, nejsou předmětem pozdějších reklamací (zjevné vady). V písemném oznámení zákazník uvádí zjištěné vady, tj. musí uvést, o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení o zjištěných vadách uplatňuje zákazník v místě provozovny provozovatele: Vojtěch Kulhánek s.r.o., tř. Karla IV. 662, 500 02 Hradec Králové nebo na e-mailové adrese info@vojtechkulhanek.cz. K reklamaci je nutné ve všech případech předložit kopii daňového dokladu (faktury, případně záručního listu) a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány.

V případě, že věc při převzetí zákazníkem (dále jen "kupující") není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou") má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady a že má při převzetí ujednané, popisované nebo očekávané vlastnosti, jakost, odpovídající množství, míru či hmotnost, odpovídá účelu použití a vyhovuje požadavkům právních předpisů (viz ust. §2161 NOZ).

Záruka se vztahuje pouze na vady, které jsou jednoznačně způsobeny vadou materiálu nebo vadou výrobní. Záruka se nevztahuje na zboží poškozené neodbornou montáží, neodborným používáním, zanedbáním údržby, neodborným zásahem, nesprávným uskladněním, záměnou dílů, havárií, přetěžováním či používáním k jiným účelům než je určeno. Podmínkou uplatnění záruky je zachování zboží v původním designu a bez povrchových a ostatních úprav (např. zachování rámu v originálním laku, apod.). Délka záruční doby se v žádném případě nerovná délce životnosti výrobku. Běžné opotřebení vzniklé používáním výrobku nelze reklamovat jako vadu.

Podmínkou pro uplatnění záruky (platí pro jízdní kola) je provedení bezplatného   garančního seřízení (viz bod "Garanční prohlídka").

Záruční doba je na každé zboží 24 měsíců.

Zboží k reklamaci musí být dodáno provozovateli internetového obchodu kompletní (tj. včetně příslušenství, návodu, případně záručního listu) a zaslané spolu s dokladem o koupi. Zboží musí být doručeno na adresu: Vojtěch Kulhánek s.r.o., tř. Karla IV. 662/16, 500 02 Hradec Králové. Reklamace mají vždy charakter odstranitelné vady, která se řeší výměnou zboží nebo jeho součástí, jeho opravou nebo odborným seřízením. Provozovatel je dle platných zákonných norem povinen vyřídit oprávněnou reklamaci do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží od zákazníka (v případě zaslání zboží k reklamaci prostřednictvím přepravní služby, dnem převzetí zboží od přepravní služby).

Případné seřízení, čištění nebo oprava zboží (např. po havárii nebo po neodborném   zásahu) je službou, kterou pro zákazníka zajišťuje provozovatel za úhradu dle ceníku oprav.
[nahoru]

Obchodní podmínky pro občany Slovenska

  • Zboží je zasíláno přepravní službou DPD.
  • Cena objednaného zboží je účtována v CZK při platbě platební kartou.
  • Jiný druh platby za objednané zboží nelze vzhledem k převodům směnných kurzů zajistit.
  • Ceník dopravného na Slovensko viz "Platební podmínky".

[nahoru]

Ochrana osobních údajů

Internetový obchod www.vseprositi.cz si váží Vaší důvěry a zavazuje se, že bude chránit Vaše osobní údaje, které musely být uvedeny při realizaci objednávky. Vaše osobní údaje v žádném případě neposkytujeme třetí straně, pokud to nesouvisí s účelem, ke kterým byly poskytnuty internetovému obchodu  www.vseprositi.cz (např. pro sdělení doručovací adresy přepravci). Zákazník souhlasí s tím, aby jeho data byla využita pouze provozovatelem internetového obchodu  www.vseprositi.cz, a to pro komunikaci s ním a pro účely statistického zpracování.
[nahoru]

UPOZORNĚNÍ: Barevnost jednotlivých látek (metrového textilu) se může na jednotlivých monitorech lehce lišit. Je to dáno typem monitoru a nastavením jasu.

Informační povinnost

Od 1.3.2017 podléhá provozovatel internetového obchodu www.vseprositi.cz zákonu č. 112/2016 Sb. o evidenci tržeb v platném znění.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online;
v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


[nahoru]

Kontaktní údaje

VOJTĚCH KULHÁNEK s.r.o.
obchod jízdními koly a šicími stroji
tř. Karla IV. 662
500 02 HRADEC KRÁLOVÉ


tel. 495 220 411
info@vojtechkulhanek.cz

společnost je zapsána v OR ved. KS v HK oddíl C, vložka 11866


V případě jakýchkoliv nejasností nás neváhejte kontaktovat e-mailem, telefonicky nebo přímo v našem obchodě. Naší snahou je vyjít našim zákazníkům v jakémkoliv ohledu maximálně vstříc.

Přejeme Vám příjemné nakupování, Váš odborný obchod pro sortiment šicích strojů, metrového textilu a doplňků pro šití.

Novinky

Nové látky ÚNOR 2017 (21.02.2017)

Druhá várka novinek již nyní na e-shopu.


Nové látky LEDEN 2017 (26.01.2017)

Nejnovější látky pro rok 2017


Nové látky PROSINEC 2016 (10.12.2016)

Máme spoustu novinek na zimní i plesovou sezónu


všechny novinky

Novinky e-mailem

Zadejte svůj e-mail

Novinky od Vseprositi.cz
Vám přináší:

  • novinky v sortimentu
  • sezónní nabídky
  • akční zboží a slevy
  • upozornění na servis kola

Pohodlný nákup

U nás můžete platit online...

Visa Mastercard Diners Club International American express JCB Maestro

Anketa

Nákupní košík

Počet položek 0

Celkem 0

e-shop 495 220 411 kamenný obchod, servis 495 211 365